Internet Marketing

Online marketing eszközök alkalmazása
 

Keresőbarát weboldal
 

 

 

Az online hatásfok növelésének eszközei

Az online marketing tulajdonképpen csak olyan gyűjtőfogalom, ami egy közös cél érdekében felhasznált internetes eszközök összességét jelenti. Az internet marketing célja pedig az, hogy az emberek megismerjék a termékeit, szolgáltatását, vagy üzenetét. Egy cég sikere elsősorban az innováción és a marketingen múlik!

Ha növelni szeretné weboldala jövedelmezőségét, a látogatottságnövelésnél sok esetben sokkal jövedelmezőbb, ha először a weboldal folyamatainak hatékonyságát növeli meg.

Számos eszközt használhatunk annak érdekében, hogy honlapja hatékonysága minél nagyobb legyen, ezáltal nemcsak látogatói száma növekedjen, hanem egyre célirányosabb érdeklődőket szerezzen melyekből vásárlók válhatnak, elégedettségük révén pedig hosszú távú gyümölcsöző üzleti kapcsolat alakuljon.

 
 
Internet marketing
   

Online marketing kampány

 

AdWords
PPC (Pay per Click)
Fizetés kattintás után, a hirdető csak tényleges látogató után fizet

Ha szeretné, hogy hírdetése az Ön által megadott kulcsszóra, kifejezésre keresve a rövid időn belül Google folyamatosan első találati  oldalain jelenjen meg.
Gyorsabb, mint a keresőoptimalizálással elért eredmény, azonnal, alacsony költségek mellett és keresőoptimalizálás nélkül
is megjelenhet a Google első találati oldalán bármilyen szóra vagy kifejezésre! Önnek csak a konkrét látogatók után kell fizetnie, akik a hirdetésére kattintva eljutottak weboldalára.
A hirdetési kampány nagy előnye, hogy hirdetésével célzott látogatókat szerezhet, - azok a kiket az Ön szolgáltatása, terméke érdekli - az átlaghoz képest sokkal nagyobb százalékban lesznek komolyabb érdeklődők vagy megrendelők!

 
 
PPC
 
A Google AdWords az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy célzott látogatókat szerezzen weboldalára! Leggyorsabban és legolcsóbban célzott látogatókat szerezni - olyanokat, akik kifejezetten az Ön termékei illetve szolgáltatásai után érdeklődnek!
 

Előnyei más típusú reklámokhoz képest

 
 
  1. Ön döntheti el, hogy milyen kulcsszavakra, kifejezésekre jelenjenek meg hirdetései, mit tartalmazzon azok szövege.
    Csak a tényleges látogatók után kell fizetnie!
  2. Maximalizálhatja a hirdetésekre elkölteni kívánt napi vagy havi kattintási költséget - így előre tervezhető hirdetési költségekkel számolhat!
  3. A hirdetések azonnal indíthatók és adminisztrálhatók - bármikor változtathat a kulcsszavakon, hirdetési szövegeken, beállításokon!
 
Google Adwords és a Keresőoptimalizálás közötti külömbségek
         
 
Adwords hirdetés
 
Kereső optimalizálás
 
         
Mit kínál?
A Google első találati oldalán megjelenést biztosít az erre fenntartott területen - szponzorált linkek megnevezésű területen a találati lista jobb oldalán, időnként a tetején is - kattintás alapú fizetéssel.   A Google első találati oldalára (első tíz pozíció) hozza fel a honlapot az organikus találatok között.  
 
Előnye
- viszonylag gyors megjelenés. Amint bekönyvelik az átutalt összeget, indulhat a kampány

  - A megjelenések száma korlátlan (annyiszor jelenik meg ahányszor keresnek);

 
  - állítható megjelenési időtartomány, be lehet állítani hány napig fusson a hirdetés.

- mindezt a alacsonyabb fix költséggel lehet elérni, mint az Adwords díja;

    - nem csak az optimalizált kulcsszavakra szerepel jól a honlap, hanem az magával vonz még más kulcsszavakat is.
 
Hátránya
- A megjelenések számát korlátozza, a megállapított költségkeret;
- a havi költsége jelentősen magasabb, mint a keresőoptimalizálás költsége
  - Viszonylag lassan éri el az első oldalt. Több esetben a szerkesztés után 2 héttel már sikereket értünk el, de többségében 1 hónapra szükség lehet.  
         
 
     
 
     
Neve:
 
E-mail:
 
 
 
 


       

Weboldal készítés - Keresőoptimalizálás - Tárhely szolgáltatás - Weblap elemzés - Internet marketing - Szoftver kereskedelem
Főoldal - Exclusive Media - Szolgáltatásaink- Webes megoldások - Kapcsolat
Copyright Exclusive Media 2009. Exclusive Media